Kartal bebek ve onun gibiler icin dua vakti

Anzeige/Werbung wegen Markennennung

 

 

 

Elleri kolları kınalı bebek, yüreği doğuştan yaralı bebek.

 

Bu benim şarkımdi, ben bu şarkıyla büyüdüm. Sanki benim icin yazılmıştı çünkü.

Neden bugün? Bugün sabah Muzisyenannenin yavrusu Kartal kalp nakli ameliyatına girdi. Aylarca takip ettiğim aileye hayat veren kalp ulaştı. Bir Ailenin Sevinc’i, öbür ailenin acısı. Ne acımasızdır bagzen hayat. Ne kadar garip ve tuhaf. Ben bugün bütün kalbimle Kartal’ın ve annesinin yanındayım. Ben basardım ve onunda vücudu insallah bu kalbi kabullenip hayata atacak.

Ben koca yürekli ve o zamanlar hasta olan bir emekçi babanın kızıyım. Anne baba hakkı ödenmez ya ben annemin ve babamın hakkını belki hiç ödeyemem. Annem gibi güçlü fedakar bir anne ve eş olup, babam gibi koca yürekli ailesini herşeyden üstün tutan bir eşim olsun diliyorum.

Benim hikayem dünyaya gelip, doktorda kalbimin sesinin değişik olduğuyla ailemin kendini hastane köselerinde bulmasıyla basladi. 26 yaşındayım ve hala her yıl kontrole gidiyorum. İyiyim elhamdulillah bir ilaç dahi kullanmıyorum. Bebeklik resimlerimi 19 yaşında annem taaa kalbinden atamadığı ama gözünün önünden çıkarmak icin en asagiya sakladığı bi kutuda aldım. Ben kendi hikayemi annemin başkalarına az az anlattığında duydum. İnsanlar kötü hisler hakkında kendine acı veren seyleri hep beyninden silmeye çalışır cünki.

Ben üç aylıkken kalp ameliyatı geçiren bugün sağlıklı olan bir kızım. Ne kadar şükretsem az. 26 yaşındayım ve annem babam hala fedakar elinden geleni ardına koymazlar benim ve kardeşim icin. Ben onların ilk göz agrisiyim. Ameliyata girdiğimde, aileme evde beklemelerini söylemişler. 10 Saati aşan bir ameliyat. Her an sizi arayip Hatice basaramadi diyebiliriz. Ya hayat ya Ölüm, arası olmayan bir Telefon. Her telefonun çalıp akrabaların durum ne diye sormalarıyla annemin etinin yağı erimesi. Annemin ameliyatın yarısında arayip ve son saatte bekleyemeyip bidaha arayıp tam Ameliyattan çıktığım ve kendini hastanede bulmasıyla şükretmesi bir olan bir Anı. Doktorun Hatice iyi basardı deyip, annemin biliyorum demesi. Bekleyemediniz demi demesiyle. Nasıl bekleyebilsin ki?!

Ben basardım ve bugün dualarda Kartal ve Kartal gibiler icin buluşmamız dileğiyle. Rabbim bütün hastalarımıza şifa vermesi dilegiyle.

Fıstık kızım ilk göz agrim diye seslenen yattığı hastaneden kaçarak beni ziyaret eden o zamanlar hasta olan babam.

Hala üstüme titreyen bana birşey olacak diye korkan anneannem.

Storylerimde belki gözünüze mavi taşlı kolyem çarpabilir. O kanserden vefat eden Müjgan teyzemin bana anısı.

Autor: insaninsanaemanettir

Verantwortlich für den Inhalt: Hatice Sahin Soziale Arbeit B.A Köln Kontakt E-Mail: hatice.sahin@hotmail.de Instagram: Insaninsanaemanettir

Hinterlasse einen Kommentar